the best, the best, the best of you


halloj. idag så vaknade jag halv sju och gick upp. drog bara på mig lite kläder+skor osv.
hade glömt min skåps nyckel hos emma men den kom hon med i skolan. 
gick en stund och hade sån jäkla huvudvärk och magen ska vi inte prata om. hade sjukt ont och mådde
piss. så gick hem vid tio och la mig i sängen och jag somnade i två timmar. mådde lite bättre när jag vaknade iallafall så gick och åt lite mat som pappa hade köpt hem. men sen tror jag att jag ska kolla på min match 
som jag egentligen skulle vart med på men skiter i den nu eftersom jag inte är helt ok än. 
men hanna och gustaf kanske kollar på den med mig iallafall och då blir det ju lite roligt iallafall.
OCH SOM JAG HAR SAKNAT HANNA. även om hon bara har vart borta en dag från skolan.
aja, nu ska jag gå och ta ett glas vatten. hihi! 
peace. och tar nog med kameran så det blir lite kort som kommer in sen!

och
 
People are going to walk away from you in life and you’ll end up losing some of them. No matter how hard you tried, or how much you appreciated them and told them so, it will never seem like it was enough.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0