the devil


tjalol.
i fredags så: var jag med hanna och vi åkte till skövde där det var matfestivalen OCH där träffade vi även malin
hannas gustaf och amandra. och sen så gick vi väl bara omkring och åt INGENTING eller jo
ett tuggumipaket?! haha..

i lördags så: var jag med ellinor och hanna och vi åkte till skövde igen. och då var nästan hela falköping där kändes det som. haha! träffade väldigt många. osv. och juste ja ellinor träffade även kevin. han har samma efternamn som mig.hihi. men sts orkar inte berätta mer. vi kom hem halv ett punkt slut.

idag så: träffade jag ellinor och vi åkte till skövde ännu en gång och nu träffade vi först "porris" och sen
kevin och vi gjorde inte så mycket faktiskt. på tåget hem så kom det förbi två pojkar som vi sa kunde sitta bredvid mig och ellinor. haha, dom var väl trevliga!. sen när vi kom hem så drog jag på träning.

PEACE

Kommentarer
Postat av: ellinor lindström

haha, vad kan man säga..

helgen har varit bääst:D

2010-08-29 @ 21:51:33
URL: http://linorr.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar verkligen din stil!!

2010-08-30 @ 17:42:07
Postat av: alicia

anonym: tackar!

2010-08-30 @ 19:48:33
URL: http://lindkvistalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0