lan osv

hejduglade
kan väl inte säga något än förlåt för den dåliga uppdateringen.
men en av anledningarna till att jag inte har lagt upp något nytt inlägg är att jag inte kommer in på min blogg
där hemma.Som ni nu förstår så är jag inte hemma utan jag är i grästorp och har "lankalas" med Emma!
klockan är just nu 04:23 om ni ville ha lite onödig fakta osv.
under den delen av lovet som har varit så har jag träffat eeeemmmmaaaaaa hanna felicia isabell olivia ludwig nicklas adam osv.
Sen så åkte jag ju hit då igår och när klockan var ca 7 så åt vi bakpotatis med salami bacon gräddfil och you name it liksom,kommer knappt ihåg vad som låg på bordet om jag får säga det själv.Efter vi hade ätit så att vi hade magarna fulla med mat så började vi vårat såkallade lan & det är ju ett under att jag inte har somnat än
jag kommer nog sova väldigt länge imorgon!
menmen.Idag fick vi även göra en tjänst åt nettan med att gå till ica för att handla alla grejer vi behövde underdagen och till maten,när vi hade handlat allt vi behövde(trodde vi) så saknade vi tre bakpotatisar eftersom dom inte hade mer.Dom hade tydligen beställt mer bakpotatisar tills idag men dom var försenade påstod han, så vi fick vandra vidare med tre
stora tunga påsar till hemköp där jag fick springa in medans emma stog utanför med påsarna,jag skulle då köpa tre bakpotatisar till,hahaha.Inne på hemköp hade dom iallafall många bakpotatisar att välja mellan.
när jag hade handlat dom väl utvalda bakpotatisar så skulle vi gå hem till Nettan igen.Emma fick dock bära två påsar medans jag fick bära en så det var väl inte så jobbigt för min del om man säger så.men jag kan tänka mig att emma kommer ha ont i armarna imorgon.Påtal om ont så fick emma en tandställning idag klockan två och hon har ju ont nu,tycker synd om flickan som nu ligger och kollar på en film "never back down" helt okej film det dära! imorgon eller rättare sagt idag så måste vi upp klockan 11 för då ska vi hem.Tror vi somnar om någon timme,så vi får lite sömn innan vi åker hem!
Och jag vill även säga att vi kollade på twilight förut,den första filmen dock.
Man blir ju kär i filmen eller kär i att ha ett sådant förhållande som dom har,känner att jag också vill ha någon brevid mig som skyddar mig som liksom tycker om mig,någon som man kan ligga och hålla om som är brevid en under natten aja inget mer prat om det.Nu ska jag kolla lite på filmen iaf.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0