Det tar tid och jag tror jag vet

Gud vad det är kallt ute,jag fryser vart jag än är och inte hjälper det att ha på sig vantar och mössa man fryser ju i vilket fall? & snön ska man ju inte prata om man bara glider omkring när man inte ha på sig rätta skor,men det är ju bar att man får lite motion när man får kämpa extra. Jag vaknade av att molly min lillasyster gnällde om att hon ville kolla på "bompa"  haha, så då fick julia min storasyster då hjälpa henne med att sätta på tv flyttade sen så somnade jag om till halv ett när emma darius ringde och hon och olof kom och hämtade mig klockan 1 för att vi skulle till ishallen och kolla på hockey men innan dom kom hann jag faktiskgt äta ta på mig kläder borsta tänderna osv. vi kom när det hade gått 6 minuter av matchen & när matchen var slut så hade det blivit 7-1 till "oss" men jag har vart helt off hela dagen så märkte inte när det hände något och knappt när det blev mål, men jag såg faktiskt att det var lite bråk då och då ute på isen.

när halva dagen har gått så åkte vi till mc donalds och jag fick köpa hamburgare men emma fick nöja sig med hennes farmors mat som man inte ska klaga på för jag älskar den,hihi.Det låter som om vi den inte är god när jag säger att man inte ska klaga på den men den är faktiskt riktigt god och jag ÄLSKAR hennes köttbullar och såsen!sen när det blev kväll så skulle vi gå till pa:S där vi skulle möta sara blomgren,när vi hade kommit dit så gick vi in och handlade lite godsaker som vi skulle ha när vi kollade på film,vi gick hem och kollade på "en annan del av köping" hahahah,så jävla söta. men det var ju för att efter det programmet så kom johan falk jag kan säga att det är några av mina number one filmer asså. så sjukt bra. när klockan blev halv 10 så skulle jag och sara dra oss hemmåt och sara var så snäll att hon kunde följa mig en bit, fast en bit blev nästan hela vägen så när vi var vid terassen så vände vi och jag förjde henne en bit ist så det blev liksom att vi följde varandra ist, haha!
vi hann prata om många saker & det känns mycket bra att jag kan prata med henne. klockan kvart i 11 så kom jag hem och hann otroligt nog kolla på det sista av johan falk, sen blev det att sätta mitt as här.
men nu ska jag dra mig upp till duschen. PUSS
juste!,på tal om dusch och andra grejer så vill jag åka och kolla mina ögon eftersom det känns som om jag inte ser ett jävla piss. MÅSTE HA NYTT GLAS!
men pussisar igen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0