fräsh

jag har vart arg på min familj en bra tid nu men jag vet inte varför är väl bara trött på att dom ska tjata hela tiden "gör si gör så" specielt när det är med att städa rummet,haha! fyfan vad sur man blir när någon säger att man ska städa rummet "det är MITT rum och JAG får ha det exakt hur jag vill om du stör dig så städa det själv" en vanlig kommentar från mig om man säger så då,MEN NU SKA VI VARA GLADA.

men nu ska vi prata om något annat
tycker jag ska skriva vad jag tycker om hanna hedén's blogg.
jag tycker faktiskt om den riktigt mycket om jag ska vara heeeeeelt ärlig.
ni kan ju alltid kika på den @ www.hannaheden.blogg.se!
 
sen kan jag ju tala om att i skolan idag hade vi elevensval & jag fick "kör och dans" hoppas verkligen att jag
får sjunga för det är någotttt jag vill göra hela tiden & som jag gör hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0