hejj

Idag har jag vart i skolan för ovanlighetens skull och det började med att jag försov mig så jag fick säga till
att jag hade en tandläkar tid så att hon inte skulle bli arg som hon då inte blev och det som var bra
att jag fick ju igentligen sovmorgon då.Skoldagen var ändå rätt bra om jag får säga det själv,inte allt
för jobbiga lektioner även om jag inte tycker om alla lärare så värst mycket eller nästan inte alls.
so:n : vi kollade på film gick igenom lite på frågorna vi hade svarat på & sedan kollade vi på film
svenskan : vi kollade på rasmus på luffen träslöjden : Tomas märker inte om man är där eller inte så lektionen spenderades i ett litet rum brevid och på bänkarna.  engelskan: hör upg och bråk med oliver.
efter skolan fick jag och Hanna hem till hennes mamma eftersom hon är där denna veckan och jag hade endel av mina kläder där,osv. Och jag fick igentligen inte vara ute men min mamma har lite svårt för att säga nej så en liten stund med Hanna och vi började bråka lite smått som sedan blev att jag låg och retade henne i sängen och hon tog tag och nöp mig lite här och där som sedan slutade med att vi var arga men vi kan inte vara arga på varandra mer än 103 sekunder så ja,vänner sen tillslut,haha! sen blev det att gå med mamsi på stan och hon är en redig retmört,jävlar vad jobbig hon kan vara. men hon är dock rolig så det blev svårt att låtsas vara sur på henne.
men nu sitter jag här & är redo för att gå in i duschen.
PUSSSY




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0