KOM OCH SOV MED MIG.

jag fryyyyyyyyyyyyyyyser
och jag har precis gått innanför dörren till värmen efter att ha gått ute från ludwig ända upp till mig och det
är ju inte för varmt eller så ne! Men jag fick fint sällskap alltså ludwig och nicke eftersom hanna
bor precis vid ludde så det skulle inte vart värt för henne att hänga med,men dom är inte allt för farliga.
Och som ni kanske förstår har eftermiddagen/kvällen spenderats med Hanna Ludde och Nicke.
vi har kollat på film som man oftast gör och sen har vi väl hållt på att byta mellan massor med filmer hela 
kvällen,men man ska ju inte klaga bättre att vara med dom än att jag och hanna skulle vart själva?
aja,imorgon ska jag ut till luttra haha! men något som är bra med det är att jag får träffa Sanna som jag inte
brukar träffa & jag saknar'na faktiskt men nu orkar jag inte skriva mer men vi hörs,pusss-y.'
OCH JÄVLA FULLMÅNE,kom och sov med mig så jag slipper sova själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0