livlivlivlivlivlivläs

har ni känt för att bara kasta alla saker som finns i vägen för att skrika så att glasen spriker
och till slut, för att gråta för att du har väntat på någon som aldrig kom som aldrig riktigt fanns där?
så känner jag nu jag känner mig lurad och jag känner mig äcklig ful tjock helt enkelt värdelös.
dom säger att det kommer med tiden men vad kommer,tårar?
det är såhär jag mår just nu men vad hade man tänkt sig eller?

och jag kan ju inte påstå att detta var den bästa lördagen man kan ha men det har funkat helt okej,typ-
den har spenderats i torbjörntorp med magnus emma fredén kim adam david anton sara och matilda.
vissa var man ju inte såglada på & man ville kanske bara gå där ifrån ett tag men det var kul vissa tider av kvällen & jag spelade faktiskt lite nhl tror jag det heter iaf hockey och det gick väl inte så värst bra.
men första gången man kan inte klaga. kom hem ca halv ett kvart i ett och jag ångrar att jag åkte hem ville
stanna kvar där, vad har jag här att göra liksom allt blev ju bara skit i vilketfall.
stannade hellre där och höra skit från dom och sova där än att vara här och bara sitta vid datorn.
klockan är nu 03.33 och jag är inte trött, JAG ÄR VERKLIGEN INTE TRÖTT.

sen skolan på måndag tror ni jag orkar det eller? fan heller att jag gör.
vad ska jag där att göra? usssssssssssssssssssssssssssssssssssssssch.
blir så jävla trött på skiten rent ut sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0