omognes flicka.

seriöst,jag vet inte vad jag är?
glad,omogen,arg,ledsen,rastlös eller rättare sagt alla kännslor på samma gång.
Och jag vill även säga "filåt" till Adam eftersom jag var nog väldigt jobbig idag,haha!
men thats life & jag ska sluta från och med idag och börja dricka cola och äta semlor istället.
menmen,idag gick vi ca 1 mil till någon bergssjö där vi stannade en liten jävla stund och sedan tillbaka, nu är
jag hos Emma men ska snart till Sara eftersom Emma är trött och vill vara ifred,men jag och Sara
kommer nog hit ikväll om emma vill det! men nu ska jag gå tror jag
vi hörs.
hejdoo-


fredagsmys-fredagsmys all stars
JAG VILL HA FUCKING FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0