juste

jag skrev ju inte vad jag gjorde igår!?!?!
iallfall, igår var det skolavslutning och den började halv nio och min mamma var där och kollade.
jag hade på mig en vit klänning, vita låga klackskor,  och en tröja som jag hade över men den skiter vi i;)
föresten. EMMA DARIUS var skit fin igår! efter min skolavslutning stannade jag emma hanna och bella kvar och kollade på niornas skolavslutning. och måste faktiskt erkänna att det kommer nog bli rätt tråkigt utan dom,
också kommer det 97:or istället, hehe.. klockan fyra så åkte vi till mullsjö eftersom det var studenten där och sofia en som vi känner därifrån har tagit studenten då. så vi åkte dit och åt osv. stannade där till halv elva så drog vi hemåt. och jag var skit trött faktiskt. men ska kila nu. P E A C E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0