saknar mitt hår...

vill ni veta vad jag har gjort idag!? jag har cyklat ca fyra mil med klassen i nästan bara uppförs backar (kändes det som) fast ah. vi började cykla från skolan då och upp mot sjuk huset (på berget) sen fortsatte vi ut mot klockargården och längre endå. men vi körde inte ända till gudhem för vi svände in på en grus väg och där
cyklade vi i 1000 år och upp för en jävla massa backar upp till någon "forntids borg" och där satte vi oss och fikade. jag och emma hade varsin full strike och ni vet allt från det förra inlägget. vi fikade och andreas berättade
lite om borgen osv. sedan skulle vi börja spela brännboll och som vanligt failar jag och fick bollen i huvudet fast jag skulle ta den i handen. HAHA! fast jag var faktiskt inte den enda som failade utan många andra som ramlade av det blöta gräset (OCH emma ramlade på en filt, hihihihi) och mitt & emmas lag vann! YEHAA.
efter det skulle vi börja cykla igen och jag vet inte hur sur jag blev för att vi skulle cykla i regn. vi körde i massor
uppförs backar IGEN! vi åkte en bra bit bort och då kom vi till något hus?! och det var väl som ett litet grill ställe, så vi började grilla korv och jag åt väl en. och jag var rastlös så jag oliver hugo och albin kollade efter random kryp som vi skulle se vad som hände om man grillade dom. fast jag hittade ingen.. vi satt där en stund och åt lite, åt godis, drack osv. sedan cyklade vi till bergssjön och där skulle vi egentligen bada. men det sket vi i och vi åkte vidare (nästan alla i klassen) för att bada i panka istället och vi hade rätt roligt faktiskt! körde brottning när man sitter på ens axlar och man ska ner i vattnet. sen gick vi in och bastade osv. stannade där uppe till kvart över två!
aja, orkar inte berätta mer.
P E A C E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0