10.40

HELLLLLLLLLLÅDU
Ingen skola för mig inte eftersom min mensverk är ju inte att leka med.Pappa kommer snart hem med lite smått&gott till mig.
(han är bäst ibland).Vaknade halv 9 och kände att jag inte orkade skolan tack vare min mage..
så gick upp för att prata med pappa om detta & vi ska även snart åka och kolla om det finns några tabletter till min mensverk,bättre med tabletter än att behöva skippa skolan tack vare mensverk,right?
sedan satte jag mig här och meilade till min mentor Doris.Har dock inte fått något svar men vi får väl hoppas att hon har sett det,skrev lite med Sebastian (min bror) som sitter i det andra huset & snart ska jag ut till honom för orkar inte sitta här.Det är bättre hos honom! Fast först måste jag då vänta tills pappa kommer hem för jag kan ju inte lämna Molly själv?
Hela morgonen har jag lyssnat på all sorts musik allt från "lustra""the used" "rise against" "renegade five" &
"patrik isaksson" "håkan hellström" "simon norrsveden" osv. Ska antagligen till skolan imorgon eftersom mamma lär inte bli glad om jag stannar hemma en dag till,har redan missat mycket. aja,nu ska jag gå lite till Molly.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0