denise arvidsson (5an)

För er som inte visste så har jag vart bästavän med Denise Arvidsson & jag saknar henne något enormt eftersom vi var
med varandra almost everyday,vi har enormt många minnen med varandra och här är några av dom.
Jag vet att vi knappt pratar längre men jag vill bara säga några saker som du och jag har gjort
kommer du ihåg när vi red hos hägg?

när vi försökte göra så att elvira skulle hoppa hinder & hon hoppade faktiskt till slut.när kurt sparkade denise och vi fick jaga honom en bra bit innan vi fick tag i han.när vi var kattvakter, det var nog det som betydde mest för mej.och när vi ringde Henrik och Johan och låtsades som att det var din lillasyster som hade ringtNär vi gick till johan och henrik.När både du och jag var STÖRT kära i Henrik andersson.vi har gjort så mycket tillsammans.Sånt som jag kommer minnas hela livet,vi har pratat om allt,när jag berättade för dig att jag hade fått mens och du trodde mig inte(haha).Men vi har även bråkat .Men vi kunde inte hålla oss borta från varandra.Det var som om vi satt ihop ett tag haha, när vi var barnvakt och vi kunde knappt sova för att lova hade pratat om en jätte spindel i det röda huset,och jag svettades som en gris när vi väl somnade uschusch. men det gick ju bra tillsist. när vi var med adeline varje dag Och hennes mamma blev jätte sura på oss! När vi kollade på the oc varje gång vi träffades.

vilka minnen,sen har vi ju ett x antal till om man säger så!




Kommentarer
Postat av: Denise

naww!! ja, detta är minnen man aldrig glömmer!! haha, aa jättespindeln minns jag! usch vad rädda vi var haha XD hoppas man kan få ännu flera minnen med dig! för alla minnen jag kommer ihåg bäst, är dom som vi har haft riktigt kul! :D

Saknar dig "Lizz"!! :)<3

2010-03-03 @ 12:08:25
URL: http://diddey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0