fredag med hanna(L)

vi kom hem vid halv 12 på dagen.satt vid tv,somnade osv.
sen på kvällen så satt vi lite med min bror och fanndis och sedan gick jag och hanna vidare till uh där vi satt
en stund,eller till 22.00 kanske,då gick vi vidare (igen) fast till Kim och Philip.Kim mötte oss vid biblannnnn
och vi gick till en pizzeria när även Anton Mann och hans vänner satt och käkade lite.Kim köpte en pizza och vi
kilade till Philips hus/stuga och det var ett sånt rum som man själv skulle kunna ha! aja,dom käkade och vi pratade,kollade på "zombie land" (?) och pratade lite mer,jag somnade nästan hela tiden vid 00.00 tiden så var jag skit trött och jag och hanna blev lite gladare eftersom våran "natt humor" kom igång,klockan 00.45 så började jag och hanna gå hemmåt! och när vi var vid pizzeria boden så såg vi även fanndis och sebasian som var lite half dragna(HAHAHA).Fanndis ville att vi skulle gå in till dom så det gjorde vi och där satt vi och fick smaka på lite som dom hade haft med sig och vi körde "jag har inte" leken och pratade om lite allt möjligt. klockan 02.30 så ringer mamma och var väl inte så värst glad,haha...Så klockan 03.00 så kommer vi in till mig och jag slängde mig i sängen och hanna gick på toa osv,bra fakta.vi somnade nästan direkt om man säger så.
Idag ska jag spela match klocka 17.45 och efter det ska jag träffa hanna och vi ska till Philip idag igen.
KÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0