hope babe,hope

tre underbara dagar med hanna.

lördag-var med hanna och träffade Carlzon och Adam.Gick ut lite med hanna när pojkarna hade gått & var på UH och där fyllde Lena år (GRATTIS IGEN) 60 år. yehoo. Blev bjudna på glass. sen gick vi ner till kyrkerör där vi träffade emanuel och dom andra var längre bort. sen gick jag och hanna hem till henne där även jag övernattade.
söndag-Jönköping med familjen och träffade Hanna som också skulle dit, köpte benskydd(fotbollen) sockar(fotbollen) två tshirtar & en ring.Kvällen skulle igentligen spenderats med Hanna men hon sov och skulle städa så var för en gångs skull med Julia(min syster) och vi kollade på wallander och jag sov ute hos henne.
måndag-vart med Hanna typ.var i isahallen och kollade på töntar(:D).pratade även med Kim och andra små pojkar(hahah). och nu är jag här och har pratat med mamma om hon ska med eller inte imorgon eller inte.
hon ska med om hon känner sig bättre eftersom hon är lite förkyld. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0