mjahadå

JUSTE JAG BERÄTTADE INTE ATT JAG HAR VART PÅ VOFFELKALAS(hahahahahha)
men iallafall alla i "96gänget" skulle till felicia för att äta lite vofflor och ha allmänt kul!
felicias mamma tog lite kort på oss medans vi åt och sedan skulle hon ta när vi var alla tillsammans
fast när en person inte vill var med så blir man nästan "besviken" så ja.
klockan 6(?)  så gick vi ut för att hämta två cyklar för vi skulle ta en runda men när vi var vid netto så skulle
hannisen hem,men vi andra hade väl tänkt att cykla så vi gick till isabell för att hämta hennes cykel
osvosvosv sen när har cyklar upp till mig så skulle olivia hem så ja,då var det bara jag isabell felicia och emma kvar;)vi bestämde oss för att käka pizza på happytime och när vi hade käkat och sånt så skulle vi sova över
var det tänkt då och det fick vi. vi åkte hem till emma för att sjunga singstar och det gjorde vi:)
resten av kvällen orkar jag inte berätta. PUSS

Kommentarer
Postat av: saris

"när vi var alla tillsammans

fast när en person inte vill var med så blir man nästan "besviken" så ja."



OCH JAG BLIR BESVIKEN PÅ DIG NÄR JAG LÄSER DENNA MENING.

2010-03-30 @ 16:50:45
URL: http://topparlistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0