kim är söt

Visste ni..

att jag vill
 ha sommarlov, massor mer kläder, åka till lidseberg osv
att jag har väldigt ont i min nacke sen igår
att min senaste kyss var för fyra dagar sen
att jag lyssnar på väldigt mycket vad andra säger
att jag funderar mycket på hur det skulle vara om mina föräldrar skulle skilja sig
att jag pratar väldigt mycket när jag är på humör och nästan inget när jag inte är det då.
att jag inte gillar när man ska sova och så kan man inte det utan man ligger och vrider sig i 10 år
att min första riktiga kyss var underbar, ysch hihi.
att kärlek är underart när allt går som det ska
att jag gillar att sjunga, måla, dansa, "flumma". äh JAG GILLAR ALLT!
att jag alltid kommer att skita i vad andra säger även om jag tar åt mig åt minsta lilla. så skiter jag i det, JAG GÖR ALLT JAG VILL. och föresten så ska jag dansa på melodifestivalen i skolan. och kommer skämma ut mig, men SHIT THE SAME!?!?!?!? hihihii
att jag är förälskad i kär* i kim storås
att sist jag grät var igår på matchen
att min mobil är söt
att jag just nu tänker på melodifestivalen i skolan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0