PEACE

tjenispenis..
förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men datorn hemma har blivit för gammal för att användas, så nu sitter jag här hos bellfis och får skriva lite. hmm, i måndags så hade jag en helt vanlig dag i skolan och i tisdags så hade vi melodifestivalen (där jag skulle dansa) och jag har aldrig varit så nervös på jag vet inte hur länge. minns knappt vad jag gjorde där uppe. men aja, det funkade! efter skolan så var jag med ellinor. vi gjorde inte mycket och i onsdags så var jag med ellinor igen och vi träffade kim<3 och philip. det var lite smått mysigt:). ellinor sov också hos mig.
imorse så gick vi upp och gjorde frukost osv. hon åkte hem vid ca 1 och klockan 3 så kom hanna. och sen olivia och isabell. så har vi vart en stund. och snart kommer olivia och hanna. vi ska nog kika film och troligtvis så ska alla fyra sova hos Isabell!. och föresten, JAG MÅR SUPERBRA!

p e a c e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0