min bästa vän (dag 02)

En bästa vän. Okej, Jag fick verkligen tur med min. Min bästa vän är rolig, intelligent, kreativ, framgångsrik, och väldigt snäll. Hon är också impulsiv, frustrerande, hm, komplicerad, barnslig(som mig), men whatever:D det är så det ska vara? och hon heter emma darius. och vi blev bra (bästa) vänner år 2001. men har inte så mycket mer att skriva. vi har våra upp gångar och ner gångar(om det nu är så man säger) som alla vänner har. vi kan inte vara med varandra fööör mycket för då tröttnar vi på varandra och börjar bråka. haha.
men här har ni några gamla bilder på oss.









Kommentarer
Postat av: du vet nog vem hihihi§h§§§§§§

I LOVE YOOOOOOOOOU.

utan dig, ingen mig! hihi min lilla solstråle :::::::

2010-11-28 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0