om mig (dag 1)

kan ju inte påstå att det är så himla roligt att skriva om mig själv. men jag är född år 1996 och är fjorton år.
är inte så värst lång (159) men jag växer snart hoppas jag. jag har tre syskon. molly julia och sebastian.
julia och sebastian är äldre än mig och molly yngre. år 2001 så träffade jag min bästavän emma darius. och vi är fortfarande bästavänner även om vi är med varandra från och till. vi är rätt så lika så vi klarar bara av att vara med varandra en period och sen så glider vi isär ett tag och sen är vi med varandra igen. så håller det på så.
men hon är riktigt super den tjejen. dom jag umgås med på fritiden är mest emma, olivia, isabell och felicia.
i skolan så är jag med alla möjliga. jag går i åttan och det funkar väl helt okej måste jag säga. vad kan man skriva mer som är intressant? (även om inget av det är så värst roligt att veta). Jag älskar kramar, regniga dagar, kolla film när jag ligger i sängen, gå barfota på sommarn, busiga SMS, skrivna kärleks brev, promenader vid stranden, skrattar tills min ont i magen, att vara lycklig, le, mina vänner, familjen osv.på fritiden så umgås jag med vänner, försöker plugga(haha), spelar fotboll, och sjunger lite från och till. jag har ingen aning om vad jag vill gå i för linje, eller vad jag vill bli när jag blir "vuxen" om jag nu kommer bli det. haha. men nu orkar jag inte skriva mer. så här får ni en gammal bild på mig. fuck life




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0