21.34

jag vet inte vad jag ska skriva. det är ju inte så intressant att skriva om det jag har gjort under dagen. men jag gör väl det iallafall.

igår så var jag med emma hela dagen/kvällen/natten. jag sov alltså hos henne och vi hade det mycket mysigt.
vi badade i hennes badkar, hiiiiiihiiiiiiiii. och vi "pluggade" på svenskan och vi kollade på harry potter. måste bara skriva
att jag är kär i Ron<3 och jag somnade mitt i filmen. och idag då så började vi med bad klockan 09.15 och jag unt emma vaknade vid 08.50 men vi hann! hade dock glömt överdelen så jag fick springa ikapp olivia och dom andra som inte badade.
sen åkte vi ner till happytime och åt kebabtallrik. och hade sedan no och svenska. sen slutade vi!!!!!!!!
efter skolan så åkte jag med emma hem och där väntade felicia. vi åt mat och bullar sen kom isabell och olivia. vi satt och pratade om "gamla minnen" och vi fick oss iallafall ett gott skratt:D sen så cyklade vi till u-huset och där kollade vi på tiderna för uh-cupen. sen så åkte vi vidare till donken och där åt vi lite. sedan åkte jag hem med olivia. nu ska jag göra något annat. peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0