dag 1- tio fakta om mig själv

1- Jag heter Alicia Louise Lindkvist.
2- Jag är 14 men fyller 15 den 13 september.
3- Jag städar nästan aldrig mitt rum.
4- Jag har 3 syskon och mina föräldrar bor ihop.
5- Jag älskar att spela Zelda på nitendo 64 (majoras mask och ocarina of time)
6- Jag är mörkrädd och höjdrädd.
7- Jag gillar att mysa, regniga dagar(ibland), filmer i sängen, le, gå barfota, sommar,fåniga SMS, mina underbara vänner och familj,mysiga sommar promenader, skrattar tills man börjar gråta, bada, vara kär, musik, vara, barnslig, min katt, cykla på sommaren, sova med någon, varma soliga sommardaga, sjunga högt som fasen när jag är själv hemma och spela fotboll (längtar till gothia) och mycket mycket mer.
8- Jag är nästan alltid skoltrött (orkar aldrig skolan helt enkelt)
9- Jag har testat på superduper många sporter men bara ridning(har slutat för längesedan) och fotboll som jag fastnade för
10- Jag har brunt hår, är 159-160 cm, har inga glasögon(längre), gröna ögon, små fötter och små händer. (rolig fakta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0