Dag 7 - fyra minnen jag aldrig glömmer

1- när jag och isabell skulle cykla ut till kim så tänkte vi ta en "snabbare" väg genom en gård mitt ute i ingenstans.
Så kommer det en rätt stor hund och skäller en gång så kommer 6 hundar till springandes snabbt som fan och jagar oss ner för vägen. HAHA. och hundarna hoppade på och nästan gjorde så att vi ramlade. Och jag ropade på bella som var rätt långt framför mig. sen kom som TUR va ägeren ut och ropade in hundarna. Haha, fyfan vad rädda vi var. Ni skulle vart med!!!!
2- när jag och hanna skulle träffa jonas och glenn(?) haha, från Herrljuga. så skulle vi först ta kort vid en damm eller något liknande, men anyway. Vi träffade dom och hade toffsar ända upp till knäna och fnissade. Och jag som vanligt vågade inte träffa dom så jag stannade ca 100 meter ifrån så fick hanna möta dom själv. sen så skulle vi äta på en pizzaria så kom det en handikappad kille in och typ skrek snigel och allt möjligt. haha, sjukt roligt var det iallafall. sen när vi kom hem till glenn så började hannas mage låta som faaaaaaan. helt sjukt vad den lät och den slutade inte heller, utan den lät hela tiden vi var inne. Aja själva minnet var väl att vi var äckligt fula, vi gjorde konstiga ljud, vi hade toffsar och dagen var allmänt konstig.
3- när jag var bästavän med denise arvidsson och vi var på berget och skulle åka slalom, sen så skulle vi åka upp i liften så började jag fälla denise och höll på så hela tiden. efter ett tag så blev hon jätte arg och vi skulle åka hem. men då tänkte hon skita i mig så hon åkte i från mig så jag inte hade någon skjuts hem. då så kom jag till parkeringen sen så var ingen där? gud vad rädd jag var, så jag började som vanligt stor gråta och gick och satte mig vid en bänk. efter ett tag så tänkte jag att jag inte kunde stanna där så jag började gå hem, och då bodde jag på landet som ligger i sköttning. ca 8 km från berget. Så när jag kom ner vid soptippen så gick jag upp på en "kulle" som var väldigt jordig. när jag kom upp dit så svimmade jag, men iallfall så kom jag hem efter två timmar och mamma var ute och letade efter mig. min syster kom ut och hämtade mig. då började jag gråta IGEN och hon frågade vad jag hade gjort och eftersom jag var helt lerig efter jag hade svimmat. men iallafall så orkar jag inte skriva mer om det minnet. men mamma var glad att jag kom hem iallafall:D
4- har massor mer men orkar inte skriva. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0