dont panic

torsdag: så var jag med hanna och vi hade lite mysigt och vi åt godis+donken. Kollade på film och skrattade och mötte vp för han skulle lämna lite pengar. Sen så gjorde vi inte så mycket mer. Gick och la oss fast jag kunde inte sova så jag höll hanna vaken!
fredag: Vaknade hemma hos hanna men hon skulle till skövde med sin pappa så dom skjutsade hem mig. Fixade lite och höll på. Sen så kom jag tillbaka till hanna med dricka osv för på kvällen så skulle vi festa till det. På kvällen kom det lite folk men det var väl sådär måste jag säga. Klockan elva så kom hannas pappa hem som inte var meningen(?) Så vi blev utkörda. Vi gick till happytime sen så sov jag och emma hos magnus.
lördag: vaknade hos magnus och jag+emma gick upp till ållevi för att kolla match. sen gick vi hem till emma och värmde oss i hennes säng och kollade på OC. Dagen fortsatte väl bara så och vi låg och kollade film.
sov hos emma den natten.
söndag: vaknade hos emma klockan två och då åt vi mat. Sen gick vi upp och kollade film igen. Sen bakade jag hos henne, haha! det blev ganska lyckat ändå. Aja. sen så kollade vi tv osvosvos. sen hämtade mamma mig och jag pratade med henne om allt som hände på festen och vad jag hade gjort när jag inte vart hemma.


nu ska jag gå och äta. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0