varje gång är som den första

Idag har jag gjort svenska prov i skolan och även om jag verkligen inte har övat någonting på provet så känns
det som om det ändå gick ganska bra. Så får väl ta och hoppas på att jag får G iallafall! Gjorde ett förtest på matten också och det gick bra faktiskt! Tror inte jag har fel på så mycket iallafall kunde det mesta eller nästan allt. fast ett - är ju att jag vet att jag gjorde fel på en fråga! Efter skolan så gick jag och Hanna hem eller jag gick upp till netto för att köpa dricka eftersom vi skulle göra kladdkaka. Efter vi hade bakat osv så satte vi oss vid datorn en stund. Vi pratade och dansade haha! Sen ringde pappa och sa att han kunde hämta mig, så jag gick ut så åkte jag hem. När jag kom hem så satt jag och mamma vid datorn så visade jag några bloggar jag kollar på, haha! Nu ligger jag här och har extremt tråkigt och jag måste plugga. Fy vad tråkigt! Aja, pusshejjjjjjjjj.

Petter – Längesen
Jessie J – Price Tag - Shux Remix feat. B.o.B.
Kapten Röd – Du E La Go
Skrillex – Scary Monsters And Nice Sprites
MGMT – Weekend Wars
Veronica Maggio – Jag kommer
Albin Gromer – Här inne hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0