build god, then we'll talk

jag har ingenting roligt att skriva här eftersom det inte har hänt något speciellt!
men kan väl skriva lite om vad jag har gjort i helgen, hehe.
fredags: så var jag med emma efter skolan och sen kom felicia och hanna så var vi alla tre, mycket mysigt!
sen så kom det några tuffa killar och vi gjorde inte så värst mycket men, sen så gick vi och åt pizza på happ time.
efter det så hängde jag med hanna hem och sov där.
lördags: så vaknade jag hos hanna och vi gick upp osvosvosv. sen så skulle vi iallafall träffa isabell felicia och emma och ha ett litet "96lan" men jag åkte inte hem innan och hämtade min dator osv så tog olofs macbook och satt där. men det tog sex jävla timmar innan jag använde den så innan kollade jag film på emmas minidvd, hihi.
sen så gick dom andra upp klockan tre och jag gick ner till hanna eftersom vi bestämde oss för att sova i soffan istället för att vi skulle ligga alla fem i emmas dubbelsäng (fast ångrar mig att jag inte sov där uppe) så jag låg rak som en pinne hela jävla natten. hahaha, fast kan inte säga att det var jobbigt att sova där eller så för jag somnade ganska snabbt. eller jag somnade väl vid 4 halv 5 eller något. somnade iallafall efter jag och hanna hade kollat på någon demon film.
söndag: vaknade med hanna vid min sida (igen) så kom isabell felicia och emma ner och felicia började städa direkt, haha♥ sen åkte iallafall hanna hem vid tolv och felicia och isabell vid halv ett eller något. jag stannade kvar med emma och både jag och hon var för trötta så vi orkade inte träna idag. så vi har legat i sängen hela dagen och kollat på film (fast båda sov istället) senare vid fyra så gick vi upp till pa:s och köpte choklad och cola, hihi. så satt vi och kollade på tv och sen gick vi upp och badade haha! sen kom mamma och hämtade mig.
nu ska jag läsa klart en bok (eller iallafall försöka) och sen ska jag se på the kid. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0