godmorgon

nu har jag sovit i två timmar och det känns helt OK faktiskt. Har rivit upp nästan all packning så det blir ju bara att göra om allt och kolla på listan som bella skickade till mig. ca 40 olika saker annars är det ju lugnt. kommer ha ca 3 väskor + täcke unt kudde. wiiiiiiiiiiiie.. fick dräkten idag också. står alicia (ville dock att efternamnet skulle vart med istället..) men annars är dom helt okej faktiskt! har hämtat mitt pass också och jag skäms hur attans ful jag var på det hehe. imorgon drar jag klockan 1 och isabell hämtar upp mig här. ska nog sova hyffsat länge iallafall. men aja ska packa nu (IGEN)
PUSSSSS.


Kommentarer
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan du :)

Kolla gärna in i min blogg & skriv vad du tycker om den!

+ följa varandra via bloglovin ? :)

2011-07-17 @ 15:30:59
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0