set fire to the rain

Har inte skrivit någonting om vad jag har gjort på början av lovet än(?) Men jag har iallafall hunnit med lite. Fast dagarna går ju så snabbt så jag hinner ju inte göra någonting, jag är ju inte någon planerare precis. Men iallafall jag har:
Vart med vänner.sovit borta myckeeet.Vart på badet.Nattbadat.Festat.Dygnat.Gjort det lite finare i "sommarrummet". Solat/bränt mig/färgen som jag fick försvann osv.Hehe visst låter det rolig? Men iallafall snart så ska jag på gothia och så ska jag säkert till halmstad eller något liknande. Vill faktiskt komma bort från falköping lite. Jjag längtar extremt mycket till gothia dock, kommer säkert ha med mig 3/4 väskor. Får alltiiiiiid med mig för mycket även om jag tror att jag har missat hälften. Eller så packar mamma med 10000 onödiga saker.Aja hoppas väl att allt kommer funka som det ska sen iallafall. Och jag är borta på min syster 18 års dag. Det är ju iofs inte så värst kul :( Fast tror inte hon kommer tänka på det!
Hmmm vad kan man mer skriva?
Idag så vaknade jag vid 2 och gick direkt ut till det andra huset och spelade zelda<3 (tvspel) Klarade en boss själv, yaay. Och sen så hjälpte sebastian mig med en. Efter det så plockade jag jordgubbar i vårat land och åt med familjen. Senare så tränade jag och efter det så hängde jag med felicia hem och vi åt/duschade/tog på oss/ blåste håret. Efter det så drog vi till ållevi och dit kom också isabell. vi var där ett bra tag (tror jag?) sen så skjutsade samuel mig till uven och han pratade jag ca 2 ord med innan jag gick hem. Var hemma i 10 minuter tills jag gick ut igen och pratade lite med uven hehe. Satt vid boden ett hyffsat bra tag innan jag gick hem och spelade lite zelda. Vågade dock inte sova där ute så jag gick in. Nu sitter jag här och tänker faktiskt sova. Ska ju rensa land imorgon ;) PUSSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0