mysigt

Jag har haft den skönaste helgen på lääääänge.
Fredagen: Började med skolan och slutade med plantis. Träffade många personer som jag har saknat och hade grymt roligt.
Lördagen: Åkte från falköping klockan 06.00 och sov tre timmar innan vi var i vimmerby och vi packade in sakerna i stugan som låg väldigt ensamt men så sjukt skönt var det att bara vara där. Sedan åkte vi till astrid lindgrens värld. Hyffsat mysigt:) Jag vann herrnilson och lillagubben på två lotter som jag tog där! Efter det så åkte vi och kollade vart dom hade spelat in emil filmerna och barnen i bullerbyn. Det såg EXAKT ut som i filmerna. guuud. det var verkligen skit fint där emil var. och dom hade ett café vid barnen i bullerbyn. När vi kom hem så åkte vi ut och fiskade och grillade. MEGA MYSIGT!!!!! Kollade sedan på film och åt godis. Somnade vid halv ett:)
Söndag: Vaknade tolv av att mamma och dom typ var klara. Gjorde iordning mig och åt osv. Sedan åkte vi vidare till jönköping och handlade. Jag köpte skolavslutnings kläder och tre andra klädesplagg. Efter det åkte vi till mullsjö och hälsade på mormor och min morbror var där också. Fikade där också. Sedan åkte vi hem och nu ligger jag här.

PUSSPUSS.
Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0